Na farmě

Na farmě

čtvrtek 26. února 2015

Yarn Along aneb Co zrovna pletu

Druhý pokus Walk for Shetland. První skončil vypáráním. A to jednak díky tomu, že jsem se ve vzoru úplně ztratila, udělala několik chyb a poté už se mi nepovedlo dopočítat k opravě, chyběla trpělivost a za druhé díky nevhodně zvolené přízi, takže výsledek byl o dost jinde, než by se mi líbilo.
Pro tento pokus jsem zvolila příze od Vlněných sester - Rowan felted tweed a Mille Colori Socks&Lace.

Nakonec jsem vzor pokořila.
Hurá. :)

Dočetla jsem knihu Marťan od A. Weira. Moc fajn čtení a už se těším na film.

Odškrtla jsem první položku z Čtenářské výzvy 2015. 50 knížek sice rozhodně za rok nedám, ale je to inspirativní seznam, tak to nevadí.


Second time knitting Walk for Shetland. The first project ended with frogging.

I´ve already finished The Martian from Andy Weird, it´s a great book. 




6 komentářů:

  1. beautiful colors :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten bude hezky takovy vesely.

    OdpovědětVymazat
  3. Pane jo! Hned jsem šla juknout i na Raverly a musím říct, že ten vzor vypadá hodně dobře!
    ....těším se na výsledek:o))
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  4. to je tááák uklidňující....
    že nejsem sama ploužící se k cíli páráním
    hned se cítím líp ;)

    OdpovědětVymazat