Na farmě

Na farmě

pondělí 2. února 2015

Radosti i smutky

Takový zvláštní čas, ten leden. Dny plynou v setrvalém tempu, ale leden jakoby se vlekl, alespoň pro mě.
Víc než jiné měsíce v roce mě nutí přemýšlet. Plánovat. Dávat si předsevzetí.
Vypárala jsem projekty, které mě nebavily, nebo nevyšly dle mých plánů. Párání jsem vždy brala jako neveselou činnost. Ale teď mě to bavilo. Zbavila jsem se věcí, na které jsem nerada koukala a klubka čekají na nové plány. Očistné.
Třídím, přeskupuji, uklízím.
Skoro vše, co jsem v lednu dopletla, šlo do nových domovů. Těší mě milé reakce.

Na farmě by měl být leden také obdobím klidu. Není, ale o tom někdy jindy.
Občasně nás pobaví nějaká vtipná ranní epizoda. Jako jalovice uvízlá mezi balíky - dovnitř to šlo, ven už ne.


Pokud by někdo do únorových dnů potřeboval psího kamaráda, respektive kamarádku, jedna je ještě k mání.


Slyší na jméno Cestovatelka, případně Blecha. Zvláštní znamení - miluje sníh - odjakživa.




Dorotka miluje všechny zvířata, bez rozdílu.





A takové dnes bylo nebe


Love is all you need. :)
Hezký večer
L.

3 komentáře:

  1. Leden se mi zdával nekonečný a ten letošní mi nějak proklouzl.
    Moc pěkný fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já strašně ráda párám. Dřív jsem to brala jako znovuzrození Fénixe. Jeden svetr se vypáral, aby mohl vzniknout jiný. To jsem ještě trpěla pletací mánií a jehlice jsem třímala denně v ruce za jakékoliv situace možné i nemožné. Teď tu mánii nahradily jiné vlněné, ale párání mi nevadí dál.
    Hezký večer všem tam u vás na farmě. Doufám, že radostí je víc než smutků.

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem teď dost párala :)...vznikne/vzniklo něco lepšího...a čistím a vyhazuju a dávám dál...prožívám též období očistné. je to prima.
    krásné fotky. a to nebe, nádhera.

    OdpovědětVymazat