Na farmě

Na farmě

čtvrtek 12. února 2015

Příspěvek jednoduchý

Slunečný den na pastvinách, teplota sice pod nulou, ale jarní sluníčko, takže když se při práci správně natočíte, můžete postupně ohřát všechny části těla. :) Jen prokřehlé prsty vzdorují. Nohy jistí vlněné ponožky, to nemá chybu.


I překvapení bylo.


Chvílemi to vypadlo i na překvapení pro osádku. Málem totiž přistála do našeho stáda Highlandů, což bych jim příliš nepřála. Krávy jsou to velice plaché a hodné, ale také zvídavé.

Vůbec se mi nechce věřit, že jsem minulý týden fotila laně, které sešly z lesů na okolní louky. Dokonce srnky se během dne pásly uprostřed vesnice. A dnes už na zahradě lezou sněženky.

Vracím se k počátkům. Analyzuji, hledám, ani ne odpovědi, spíš příčiny a důsledky. Hledám odpovědi na prosté otázky.
Jedna mi rezonuje nejvíc - Je život jednodušší, když děláte jednoduché věci?
Počítám s tím, že to brzy zjistím.


5 komentářů:

  1. Kladu si podobné otázky. Řekla bych, že jednodušší asi ne, ale radostnější? To ano. Kdy jsem se naposledy zasmála v mé první dimenzi? Nepamatuji se. Kdy jsem se naposledy zasmála v mé druhé dimenzi (tj.mezi naším zvěřincem) - včera. Kůzlata jsou neuvěřitelně vtipná stvoření.
    Možná teď myslíme každá něco jiného, to své. Ale to nevadí. Stejně je na světě krásně. Tak hezký den, co nejvíc sluníčka, ať se sněženkám a dalším podobným zázrakům líp leze na svět.

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím Vlaďko, že jsem na stejné vlně. Tak děkuji za reakci, budu dumat dál :)
    Zázraky každý den, to je věc. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jak se to vezme,hm. Někdy stačí člověku k velké radosti třeba to, že si zasadí semínka a vyrostou krásné kytky, které nás potěší každý den. To je činnost jednoduchá. A pak, když se všechno povede a rozrůstají se zvířata a taky se radujeme z každého jejich pokroku. No a to mi už jako jednoduchá záležitost nepříjde. Ale pravda je, že štěstí a radost spočívá ve všem. Jen to člověk zkrátka musí umět vidět a cítit! A holky, jinak vás potěším obě. Kolegyně dnes ráno říkala, že se máme všichni nač těšit, protože podle čínského roku vstupujeme do roku dřevěné kozy a ta není splašená, jako ten loňský kůň. A jaro má být krásné a skoré. Jen léto moc pěkné nebude. Ale to já zase myslím, že té zvířeně na pastvinách to rozhodně vadit nebude. No co, bude dosti zelého, že Jo?:-))) Pěkný víkend Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šmarjááá...zeleného, jsem myslela, ale zelé može byt též:-))))) Věra

      Vymazat
  4. Je život jednodušší, když děláte jednoduché věci
    Lucie to je dobra otazka ale podle me ne ,nezalezi jestli se delaji jednodusi a nebo komplikovanejsi veci hlavne kdyz to dela clovek rad a smiri se s tim a rekne si tak to musi byt a udela to .Jak pise Vladka se zviraty je plno legrace ,ja jsem vcera jela za Vaskem na louku s obedem vzala jsem sebou psy a kdyz jsm jela okol jednoho pole vsechny ovce se zvedly a jedno jehne pekne spalo ,jeden pes prolez plotem a zacal do nej cumakem strkat aby ho zbudil ze ma take jit musela jsem se tomu smat. Jak pise Vera o lete tak jsem zvedava jestli to tak bude protoze nase leto je letos destive (zato jsme moc radi) a chladne coz me take nevadi ja vedra nepotrebuji.Preji vam hezky vikend .

    OdpovědětVymazat