Na farmě

Na farmě

pátek 7. listopadu 2014

Yarn Along aneb Co zrovna pletu


 Pletu, pletu, nádherné klubíčko Freedom Spirit, ale pletu z hlavy a co z toho vyleze, se teprve uvidí :).
Tato barevost mě teď všude pronásleduje.
Dnes jsem si všimla, že to jsou přesné barvy podzimního živého plotu na zahradě blízko nás.

A takováto jsme měli rána:


Takže jestli jste viděli někoho běhat u silnice v pyžamu a s foťákem, byla jsem to já. Pro ještě lepší kompozici bych však musela přes potok a do toho se mi v bačkorách nechtělo. Než jsem došla pro holiny, byly barvy pryč.

Máme doma tři pískátka od naší Rastynky.  Prozatím jsou to malé válečky ale vím, že to rychle uteče a bude dost veselo.
Aranžovat je prozatím moc nechci, tak jedno rychlé foto:


1 komentář:

  1. Štěňátko ve vlně. :-) Tak ať se jim daří, válečkům ovčáckým. Mechty

    OdpovědětVymazat