Na farmě

Na farmě

neděle 2. listopadu 2014

Bolga


Dlouho jsem hledala košík - tedy spíše koš - který by byl důstojným místem pro má klubíčka a rozdělané projekty.

Poprvé jsem jej viděla u nicole.
Řekla jsem si, ten by byl a pustila jej z hlavy.

Podruhé jsem ho potkala u vrz.
Usoudila jsem, že bude "starožitný" a tak strávila pár dnů hledáním ve vintage předmětech.
Já vím, mohla jsem se zeptat, jenže já vždy napřed googlím.
Nenašla a vypustila z hlavy.

Pak se opětovně vloudila myšlenka a nový nápad.
Tentokrát googlení zabralo a já ho našla. Napoprvé mě odradila cena.
Napodruhé jsem ale objednala.

Jaké bylo mé pobavení, když jsem jej pak znovu potkala u soulemamy.

A dnes zase u lori.

Je prostě všude.





6 komentářů:

  1. Je krásný a ta souhra po celé Planetě je krásná, že? A neprozradíte odkaz - proč je tajemstvím?

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, já napsala jméno koše do nadpisu, tak mě nenapadalo dávat ještě odkaz. Tajný být neměl :)
    Ano, ano, je to moc zajímavé.
    Kupovala jsem tady:
    http://www.fairtrademarket.cz/Tradicni-kos-Bolga-kulaty-ruzne-vzory-nahodny-vyber-d743.htm
    A mají i ve formě koše na nákup :)
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nenapadlo mě hodit Bolga do googlu...píšu si na Ježíškovský seznam;-)

      Vymazat
  3. Krásný, tam se budou klubka mít:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Není všude - jen u akčních, celosvětově známých pletařek a blogerek. Jdeš správným směrem. :-D
    Chválím Tě za koupi, určitě si jej zasloužíš a dozajista dojde velkého užitku. Mechty

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, ten košík je báječný a jak jsem to tak okoukla, tak by se mi taky moc hodil :-D Musím o něm popřemýšlet .... Přeji krásný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat