Na farmě

Na farmě

čtvrtek 27. listopadu 2014

Ranní rapsodie








7 komentářů:

  1. Krasne ale mrazive fotky ,ta liska je pekna i kdyz ji obcas vidim tak se mi ji porarilo vyfotit jenom jednou.Mit prirodu okolo sebe je muj styl zivota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to miluji. Překvapivě to oceňují i pubertální děti :)
      Hezký den na jižní polokouli :)
      L.

      Vymazat
  2. Neskutečné. Tají se dech i jen přes monitor, setkání naživo muselo být silné, silné, uff. Docela závidím, k nám bloudí leda srnky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych měla foťák ráno sebou i předchozí den, mohla bych mít fotku jak se špacíruje mezi ovečkami :)
      Srnky jsou fajn, akorát vždy bojím bojím, že mi skočí do silnice...
      Velmi působivé setkání jsem měla se stádem jelenů a laní, které přecházelo v lese silnici.
      Z dálky jsem myslela, že to jsou uteklé krávy.
      Tuším jsem tehdy ani nedýchala.
      L.

      Vymazat
  3. U nás teď na ulici kvete zlatý déšť. U vás už mrazivo. Mechty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes ještě větší zima, než včera. :)
      Zemědělci vyhlašují odpočinek, takže čajík a jehlice pokud možno.
      Zdravím do Brna.
      L.

      Vymazat
  4. Krása. My vyhlásíme odpočinek až dneska večer. Chybí nám na půlce zahrady zarýt svazenka a pak až do jara taky ty nožky nahoru :)

    OdpovědětVymazat