Na farmě

Na farmě

čtvrtek 6. února 2014

Soukromé radosti

Klubíčka, látky a plány...

K Vánocům jsem dostala tuto krásnou knížku:

a tak spřádám plány a kombinuju klubka a sním, co bych vše mohla dělat, kdybych mohla. :)

Tato jsou připravená na jarní šátek - alpaka, vlna, len



Potřebovala jsem náhradní kotouče do řezáku a objevila v oblíbeném obchodě Patchwork Lada za drobný peníz vzorník výztuží:
Když jsem začínala se šitím, v nejmenovaném e-shopu jsem si objednala čtyři různé výztuže, s tím, že pak zjistím, co se na co používá, vůbec jsem tomu nerozuměla, od každé jsem vzala metr. A ony mi dorazily bez označení, která je která. :)

A nové látky - puntík je úplet, přemýšlím, jestli si jej uzmout pro sebe, já totiž vůbec nevím, jestli mám ráda fialovou :)
Slon byl dárek k objednávce a hned jsem viděla, že bude parádní na holčičím tričku nebo šatičkách. 

A pokud máte chvilku a vůbec nevíte co šít, potkala jsem dnes tento návod na pytlíčky, původně zamýšlené pro pletací projekty, ale určitě poslouží i k jinému účelu, u nás jsou všemožné šité pytlíky velmi oblíbené u dětí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat