Na farmě

Na farmě

středa 12. března 2014

Yarn Along aneb Co zrovna pletu


Pletu své první ponožky, použitá příze Merino Ulubione, zakoupené na Etsy. Ta hnědá se mi moc líbila, ale nějak jsem nedokázala přijít na to, co z ní uplést, na čepici mi přišla moc fádní. 
Myslím, že na ponožkách bude perfektní. Jen jsem měla obavy, zda mi vystačí na obě, tak jsem přidala na začátek a na špičku zbytek modrého, z kterého čepice už je. 
Čtu opět a znovu Naomi Aldort. 
Krásné dny

I am knitting my first socks. The yarn is Merino Ulubione, bought at Etsy. I wasn´t sure, if it is enough for two socks, so I use a rest of a blue skein Merino Ulubione. I am reading Naomi Aldort´s book Raising our children, raising ourselves, for the second time. 
It is a pleasure to read, that I am on the right way with the children.



2 komentáře: