Na farmě

Na farmě

čtvrtek 20. března 2014

Fisherman´s Pullover

Rybářský svetr pro Fíďu jsem dokončila opět v noci. Přízi jsem použila Sportlife od GGH, tu jsem si koupila v loňských slevách, dlouho mi ležela v syslírně, neb jsem nevěděla, co s ní. Odstín se mi tolik nelíbil, vlna je to silnější, ale neškrábavá.
Nakonec, jak už to tak bývá obvyklé, jsem ještě pár klubíček musela dokoupit :D

Plete se odshora dolů, jediná záludnost byly zkrácené řady, které jsem zezačátku moc nechápala, ale držela jsem se prostě instrukcí a později mi to docvaklo.

S výsledkem jsem spokojená, akorát díky použité vlně je svetr hodně teplý, ale myslím, že ho ještě užijeme. Filip byl dostatečně nadšený a je vidět, že je mu ve svetru dobře.







1 komentář:

  1. K letnímu sestřihu teplý svetr, tak se vyrovnávají teploty. :-) Mechty

    OdpovědětVymazat