Na farmě

Na farmě

neděle 23. února 2014

Neděle


Šátek jsem dopletla dnes v noci, v klidu a samotě nočního obývacího pokoje. Nevyšla mi vlna, tak jsem ho musela ošidit o poslední dva řádky.  Dětičky mi to pak okořenily opakovaným nočním buzením a brzkým vstáváním. Už jsem si zvykla, už mi to ani nepřijde :).
Blokuju, protože většina šátků vypadá po dopletení jako zmuchlaný hadr. Tento nebyl výjimkou.

V pátek jsem sáhla po své nejmilovanější látce a ušila si polštář na spaní, obrázková látka je směs lnu a bavlny, z druhé strany je zatkávané ovčí rouno, uvnitř peří, takže nejluxusnější kombinace, jakou jsem si mohla přát :).
Všívání skrytého zipu do zatkávaného chlupatého rouna byla chuťovka, detaily proto raději nefotím :).
Ale nakonec to nevypadá tak hrozně, jak jsem se bála.


A teď rychle pečení, vaření, svačinky, káva, venku je krásně, takže vyrazíme ven.

Žádné komentáře:

Okomentovat