Na farmě

Na farmě

středa 22. října 2014

Pletací plány

Jé, těch je hodně. Nevím, co dřív, ale první na seznamu jsou čepice pro rodinu a další blízké duše :).
Zadání už mám, zdá se, že letošek ovládnou norské vzory, červená s bílými vločkami, tyrkysová s bílými vločkami, fialová s růžovými srdíčky, fialová s fialovými vločkami a nakonec tajná vánoční se soby.
Z přírodní a hrubší vlny bych ráda čepici pro sebe.
A to oranžové klubíčko je od Mellifera Yarns, zakoupeno na Etsy, mám dvě a dumám co s nimi, je to krásná silná, ale měkká merino vlna v jemném melíru.


Čepice na objednávku, petrolejové Merino Extra Fine od Dropsu:


A v této tašce schovávám vybraná klubíčka na příští projekty:

Tašku jsem si koupila minulý rok na dovolené v Chorvatsku, kde jsme navštívili muzeum chovu ovcí v zapadlé, ale velmi malebné vesničce Lubenice.
Cestou jsme dost bloudili a za stálého deště ztráceli výletní náladu, nakonec jsme však našli správnou cestu a než jsme zaparkovali, tak vylezlo slunce, zmizela mlha a my mohli obdivovat nejen krásné výhledy.



Ať vám to dobře plete.






2 komentáře:

  1. Tam jsem byla, v Lubenici. Je tam nádherně.
    Krásně Ti to plete:)!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, žes tam byla taky, že bysme měly stejného průvodce? :D
    Děkuji. Ráda k vám (domů) nahlížím.

    OdpovědětVymazat